DŽEJLA RAMOVIĆ NAPRAVILA DRAMATIČNU PROMJENU, OBJAVILA SLIKU, A LAJKOVI PLJUŠTE: Oglasila se ona i rekla: “Džejla je jedna razmažena, tvrdoglava..”

Džejla Ramović osvojila je simpatije cijelog Balkana ne samo zbog vrhunskog vokala, nego i zbog odmjerenosti u svojoj pojavi, kao i vaspitanja kakvo se rijetko sreće.
Podsjetimo, ona je, još tokom mladih godina, odnijela pobjedu u talent šou-programu za najmlađe “Neki novi klinci”, da bi sredinom protekle godine ponijela i laskavu titulu “Zvezde Granda”.
Odogovarajući na pitanja pratilaca na društvenim mrežama, Džejla je otkrila i svoje mane, koje nisu vidljive kada su kamere uključene.
-Tvrdoglavost je moja najveća mana. To potiče od toga što sam Bik u horoskopu – priznala je Ramovićeva za “IDJTV”.
-Preosjetljiva sam. Moja treća velika mana je to što sam u nekim trenucima jako razmažena.
Izvor: pulsonline.rs

DŽEJLA RAMOVIĆ NAPRAVILA DRAMATIČNU PROMJENU, OBJAVILA SLIKU, A LAJKOVI PLJUŠTE: Oglasila se ona i rekla: “Džejla je jedna razmažena, tvrdoglava..” DŽEJLA RAMOVIĆ NAPRAVILA DRAMATIČNU PROMJENU, OBJAVILA SLIKU, A LAJKOVI PLJUŠTE: Oglasila se ona i rekla: “Džejla je jedna razmažena, tvrdoglava..” Reviewed by Admin on siječnja 05, 2020 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.