BILI U BRAKU ILI NE,MORATE OVO PROČITATI ODMAH…OVO ĆE VAS ŠOKIRATI SIGURNO!!!

Bez obzira da li ste samohrani ili oženjeni … ovo morate pročitati:
Kad sam se te večeri vratio kući dok mi je žena servirala večeru, uhvatio sam je za ruku i rekao “moram vam nešto reći.” Sjela je i mirno jela. Promatrao sam i vidio bol u njezinim očima. Odjednom nisam znala otvoriti usta, ali morala sam joj reći što mislim: “Želim razvod”. Nije se doimala mojim riječima i tiho me pitala, zašto? Nisi muškarac?
1
Te noći nismo razgovarali, a ona je plakala. Željela je znati što se sa mnom događa …
-To je bilo s našim brakom, ali nisam mogao odgovoriti što točno. Dogodilo se da je ona izgubila moje srce, a ja sam imala drugu ženu po imenu Joan. Više nisam volio svoju ženu, već sam je sažalio. S velikim osjećajem krivnje napisao sam sporazum o razvodu i ovim sporazumom dobio je kuću, automobil i 30% našeg posla.
Pogledala je sporazum i bacila ga. Provela je 10 godina svog života sa mnom i sada smo bili kao stranci. Žalio sam je, za sve izgubljeno vrijeme energija nije bila ista, ali nije se mogla promijeniti. Volio sam Joan. Odjednom je počela vrištati. Ideja o razvodu bila mi je sada jasnija.
Sutradan sam došao kući i našao sam se kako pišem za stolom. Nisam večerao i otišao sam spavati, bio sam jako umoran što sam proveo dan s Juanom. Kad sam se probudio, moja je žena još uvijek pisala za stolom. Nisam imala ništa protiv, okrenula sam se i nastavila spavati. Ujutro me je supruga uvela u razvodne uvjete: Nije htjela od mene ništa, ali prije razvoda trebao joj je mjesec dana.
Pitala me mjesec dana, morali bismo živjeti kao da se ništa nije dogodilo. Razlog joj je bio jednostavan, naš sin je imao testove cijeli mjesec i nije mu htjela smetati zbog našeg raspadanog braka. Pristao sam, ali ona je imala još jedan zahtjev: da pristane na to da je odvedem u našu sobu poput dana kad smo se vjenčali. Mislila sam da poludi, ali da je i to samo prihvaćeno.
Moja supruga i ja nismo imali fizički kontakt otkad sam izrazio namjeru da se razvedemo, pa kad sam je prvi dan odveo do ulaznih vrata, oboje se osjećamo loše. Naš sin je hodao pljeskajući i rekavši: Tata nosi majku su mu ruke! Njegove riječi zadale su mi mnogo boli.
Prošao sam 10 metara sa suprugom u naručju. Zatvorila je oči i tiho rekla: ne govori našem sinu o razvodu. Tada sam otišao na posao. Vozio sam sam na posao. Drugi dan, obojica smo bili opušteniji.
Jednom poznate, ove su piće bile zabranjene iz razloga koji biste trebali znati
Svaki drugi dan bilo mi je lakše nositi suprugu i mjesec je trčao. Mislila sam da se naviknem na njezinu težinu. Jednog jutra tražila je što obući. Pokušala je s mnogim haljinama, ali sve su im bile prevelike. Tada sam shvatila da je jako mršava i to je bio razlog što nisam osjetio njezino opterećenje težine. Odjednom sam shvatio da sam izazvao mnogo boli i gorčine.
Ne shvaćajući, dotaknula mi je kosu. Naš sin je ušao u sobu i rekao, tata, vrijeme je da povedeš mamu na vrata! Za mog sina, kad je vidio oca iz dana u dan kako nosi majku do vrata, to je postalo bitan dio njegova života. Moja žena ga je zagrlila, prekrila sam lice. Bojala sam se da sam promijenila mišljenje o razvodu. I držeći svoju ženu u naručju do vrata, osjećao se kao prvog dana našeg vjenčanja.
Pomilovala me po vratu meko i prirodno. Čvrsto sam je držao, poput naše bračne noći. Zagrlio sam je i nisam se pomaknuo, ali bila je tako tanka i to me je rastužilo. Zadnji dan sam je samo zagrlio i nisam se želio micati, rekao sam joj da ne shvaćam da nemamo privatnost. Naš sin je bio u školi. Vozio sam se do ureda, napustio sam auto bez zatvaranja vrata, popeo sam se stepenicama, Joan je otvorila vrata, a ja sam rekao, oprostite, oprostite, ne želim se razvesti od svoje supruge.
Joan me pogledala i pitala me imam li vrućicu. Rekao sam:
Moja supruga i ja volimo se, radilo se o tome da radimo sve kao rutinu i dosadno. Nismo cijenili detalje našeg života otkad sam je počeo nositi u sobu. Joan je počela tugovati, pljesnula me i zatvorila vrata. Spuštajući se stepenicama, ušao sam u auto i otišao do cvjećare.
Kupio sam svojoj ženi cvijeće. Djevojka iz cvjećara pitala me što da napišem na kartici? Rekao sam joj da stavi: Nosit ću te svako jutro dok nas smrt ne rastavi. Stigao sam do svoje kuće s cvijećem u rukama i osmijehom i potrčao stubama; kad sam otišao … našao sam svoju mrtvu ženu. Moja supruga se borila s rakom, a ja sam bila toliko zauzeta Joanom, pa nisam shvatila. Moja supruga znala je da umire i zato je tražila mjesec dana otkaza prije razvoda, kako naš sin neće imati loše sjećanja na razvod.
Bar u očima moga sina ostat će sjećanje na njegovog oca koji je bio dobar suprug koji je volio svoju ženu. Ti su mali detalji ono što je važno u vezi, a ne kuća, automobil, novac u banci. Sve to samo stvara okruženje za koje mislite da će dovesti do sreće, ali stvarno … nije. Pokušajte održati svoj brak sretnim, podijelite ovu priču

BILI U BRAKU ILI NE,MORATE OVO PROČITATI ODMAH…OVO ĆE VAS ŠOKIRATI SIGURNO!!! BILI U BRAKU ILI NE,MORATE OVO PROČITATI ODMAH…OVO ĆE VAS ŠOKIRATI SIGURNO!!! Reviewed by Admin on siječnja 03, 2020 Rating: 5

Nema komentara:

Pokreće Blogger.